Case: Friesche Vlag
Promotiecampagne LangLekker inspiratietour
Doel:
Bij huidige en nieuwe klanten/horeca ondernemers het re-design naar Friesche Vlag LangLekker voor het opschuimen van de beste melk onder de aandacht brengen en het horecapersoneel leren hoe zij een goede Latte Macchiato kunnen bereiden onder begeleiding van een professionele barista.
Product:
Friesche Vlag LangLekker
Promotie:
In 2011 staat Friesche Vlag in het teken van het opschuimen van melk. Door middel van de demo-tour wil Friesche Vlag zowel de huidige klanten als de nieuwe klanten het redesign naar Friesche Vlag LangLekker voor het opschuimen onder de aandacht brengen en om te demonstreren waarom dit de beste melk is om mee op te schuimen. Naast de melk is ook de koffie, de molen, de machine en de mens erg belangrijk om als horecagelegenheid de consument een goede Latte Macchiato of cappuccino te serveren.
Zie ook: |